ارسال رایگان سفارش بالای ۴ میلیون تومان
پشتیبانی 09106924267

خرید قسطی پاد و ویپ کادوبوم در اسنپ پی

خرید قسطی پاد و ویپ کادوبوم در اسنپ پی

ارتباط با پشتیبان خرید قسطی

خرید قسطی ویپ و پاد کادوبوم از اسنپ پی یک نوع روش خرید اقساطی می باشد که در آن مشتریان عزیز قادرهستند به راحتی در طول 4 قسط و فقط با پرداخت یک چهارم مبلغ به صورت پیش پرداخت پاد و ویپ مورد نظر را از فروشگاه کادوبوم خریداری کرده و مثل مابقی خرید های نقدی،ویپ و پاد مورد نظرشون رو تحویل بگیرند.

در این شیوه خرید قسطی ازمحصولات فروشگاه کادوبوم  شما نیازی به داشتن ضامن یا وثیقه ندارید و هیج کارمزدی روی مبلغ قسط های شما اضافه نمی شود. فروشگاه کادوبوم از فروشگاه های پیشرو در پیوستن به سرویس اقساطی اسنپ پی بوده تا تجربه خریدی لذت بخش و بدون واسطه با روش اقساطی اسنپ پی را برای مشتریان عزیز خود فراهم کند. خرید اقساطی اسنپ پی بر روی تمامی محصولات فروشگاه کادوبوم ازقبیل : خرید جویس و سالت در برند ها وطعم های فوق العاده مختلف - خرید کویل و کارتریج  متناسب با تمامی دستگاه ها - خرید پاد و ویپ در برند ها و انواع متنوع فعال است.

پرداخت اقساطی ویپ و پاد از اسنپ پی چگونه است؟

پرداخت اقساطی پاد و ویپ کادوبوم در اسنپ پی، روشی  است که شما به مقداراعتباری که از طریق پنل کاربری خود در اپلیکیشن اسنپ پی دریافت می کنید، قادر هستید، خرید خود را به صورت اقساطی از فروشگاه کادوبوم با اسنپ پی انجام دهید. این اعتبار بر اساس امتیاز و خوش حساب بودن شما در اپلیکشن اسنپ به شما تعلق خواهد گرفت. برای دریافت اعتبار سرویس اقساطی اسنپ پی می توانید از راه اپلیکیشن اسنپ اقدام به ثبت نام در این سرویس ویژه نمایید.

مزایای خرید قسطی پاد و ویپ از اسنپ پی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که ازمحصول فروشگاهی خوشتان آمده و قصد خرید آن را داشته اید ولی به علت نداشتن بودجه ی کافی از خرید خود پشیمان شده اید. فروشگاه کادوبوم در اسنپ پی این مشکل را برای شما حل کرده است. با استفاده از سرویس خرید قسطی پاد و ویپ  شما می توانید کالاهای مورد نظر خود را در 4 قسط خرید کنید. این خرید اقساطی بدون بهره بوده و شما نیاز به ضامن یا وثیقه را برای خود ندارید. اسنپ پی با این نوع روش خرید خیال شما عزیزان از افزایش قیمت کالاها راحت کرده است. از مزایای دیگر استفاده از این سرویس، استفاده از اعتبار در همان لحظه بعد از اختصاص دادن اعتبار بدون  ارائه مدرک و سابقه است.

نحوه استفاده از اعتبار اقساطی خرید پاد و ویپ در اسنپ پی 

جهت استفاده از سرویس اقساطی خرید پاد و ویپ اسنپ پی، بعد از انتخاب کالای مورد نظر و انتقال به صفحه پرداخت فروشگاه، با انتخاب درگاه پرداخت اقساطی اسنپ پی شما به صفحه ورود این سرویس منتقل می شوید و با وارد کردن شماره ای که در اسنپ پی با آن ثبت نام کرده اید و تایید شماره مورد نظر و سپس پرداخت یک چهارم مبلغ سفارش، قادر هستید خرید خود را به راحتی کامل کنید و سفارش خود را مشابه یک خرید نقدی در کوتاه ترین زمان از فروشگاه ما تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که ثبت نام در سرویس اسنپ پی کاملا رایگان می باشد و اگر شما واجد شرایط باشید به شما اعتبار تعلق خواهد گرفت و هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

زمانی که مبلغ سفارشم بیشتر از اعتبارم در اسنپ پی باشد چکار کنم؟

زمانی که مبلغ سفارش شما بیشتر از مبلغ اعتبار شما در خرید قسطی پاد و ویپ در اسنپ پی باشد، شما می توانید مبلغی از سفارش که بیشتر از اعتبار شما در اسنپ پی هست را از طریق شارژ کیف پول شارژ کنید، سیستم به طور اتوماتیک این مبلغ رو از مبلغ کیف پول شما کم کرده و باقیمانده مبلغ رو برای شما اقساطی محاسبه خواهد کرد.

در صورت عدم پرداخت اقساط پاد و ویپ چه اتفاقی می افتد؟

در حالت عدم پرداخت مبلغ اقساط در زمان مقرر و در پایان ماه، جریمه ای معادل 5 درصد مبلغ صورتحساب به حساب شما اضافه میشود و به مقدار هر ماه دیرکرد مبلغ جریمه به صورتحساب قبلی شما اضافه میشود. در صورت گذشت زمان وعدم پرداخت بدهی، حساب کاربری شما در اسنپ مسدود و اسم شما تحت عنوان مشتری بد حساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارسال میگردد، درنتیجه دیگرهیچ سرویسی به مشتری بد حساب داده نخواهد شد.

علاقه مندی منو